söndag, juli 18, 2010

Brudar, brudar, brudar!!!

Så då var snart denna helg slut. Städat ut vinden, och sedan har det rivits garagetak hela helgen. Fredan hände inte så mkt, börjar spela Assasin's creed och varit med Krickan. Som för övrigt var helt slut och la sig och sov direkt. Så for och sa hej till erik och hedman. Sedan blev det tv och bananasplitt.

Lördan började med loppis med mamma, vet inte vad jag tycker om badhusparken nu, var mkt lättare att gå när det var på Nolia. Träffade mormor och sedan plockade Krickan upp mig och vi for för att träffa nybyborna på havsbadet. Planen var beachvolleboll men pga det dåliga vädret och att de var sena, blev det att äta kebab på Arbailo??? När vi sedan var påväg mot Norrstand, sänkte jag ned Krickan's ruta. Och njaa då blev det raka vägen hem.... Då rutan lossnat från "festerna".
Fixade det och snackade lite "semesterplaner" med pappa. Såg sedan Watchmen, åt och satte dit ansiktet för att fara på "fejtfest" hos Sandra.
Var de vanliga plus några kompisar till kompisar. Var dock mkt trevligt. Pratade mkt strunt och dansade... njaa, vadfan det nu var för dans, om det nu ska kallas dans?
Men var helt klart en kul kväll...!

Sov väl sedan några timmar för mkt, och låg sedan och såg Eurotrip till 4, då krickan skjutsade hem mig. Ut och gått med Emma och ätit grillad kyckling.
Funderar på att fara tillbaka till krickan då alla här är upptagna... Kanske kan få i mig lite palt då oxå:P

Inga kommentarer: