söndag, juli 11, 2010

Söndag kväll/måndag morgon

Inte hänt så mkt denna helg. Mestadels varit med Krickan. Varit uppe "sent" och sovit till ca 1. Ila jag vet, men tog ett tag innan man var tillbaka i egen tid.
I Fredas lagade Krickan, jopp så är det, Krickan lagade mat:P Inbakad oxfile. Väldigt gott:D Igår blev det sista minuten Robin Hood. Var lite skeptisk och ville hellre se Shrek, men den var faktiskt jättebra. Och kul var den oxå. Nästan lika bra som gladiator.

Idag blev det att tillslut se Sex and the City 2 med mamma, skulle se den på morsdag men blev inte. Var helt ok. Men hoppas att de inte gör en 3:a, var som ett bra slut på denna.
Annars har det inte hänt så mkt mer, klockan är nu 1 och jag är skithungrig. Men ska vänta till img, inte så bra att äta innan man ska sova.



Längtar till min tatuering läkt klart, så jag kan ta på mig vanliga kläder igen!

Inga kommentarer: