söndag, juli 25, 2010

Finbesök från söderom:p

Vaknade med krickan idag, sedan ut med hunden och lite snabb röjjning innan man fick besök av Niki. krickan for och Niki kom, var hur länge sedan som helst man såg henne. Men hon verkade må bra så:P Ska bli trist att inte kunna vara med henne på hela höstterminen, fast hennes pojkvän ska tydligen börja universitetet så hon är inte ensam. Vilket är bra.
Njaa gjorde egentligen inte så mkt, såg lite japanska pojkbandsvideos och snackade strunt. Hade en del att prata om:P Fick även höra om hennes "Solsemester" i Irland. Hon var hos mig från halv 1 till 7 och jag kan ju inte påstå att vi gjorde allt för mkt, men tiden flög förbi iaf. Började med ett tappert försök att hinna med 21 avsnitt av silver fang på 2 timmar, så vi han bara med kanske 6.
Men bra början iaf:P Sedan stack hon och jag satt mig och såg Heartbreak girl med mamma och drack varm choklad.
Nee nu ska jag packa inför Umeå img och se klart Alien 3.
God natt

Inga kommentarer: