måndag, juli 19, 2010

Ser fram emot "Vampyrer suger"

Blev att fara och se Eclipse idag med mamma. Den var ju.. njaa vad säger man. Den var iaf bättre än de andra 2. Skadade ju inte med lite mer action. Men snacka att de spelar på att ha med många snygga halvnakna killar."Doesn't He Own A Shirt" Är nog det som gör filmen uthärdlig. För suckar och vill gömma mig under största delen av filmen.

"Jag vill ha dig" "men jag vill ha Edward" "Jag vill ha dig" "men jag vill ha Edward" Hur kan man bygga en hel film på detta?? Njaa skulle dock varit bättre om hon valde killen med magrutorna.
Är som Krickan så fint sa det. En porrfilm för småflickor.

1. Av alla snyggingar i hela världen som skulle dö för att vara med dig, så vill jag ha dig, för att jag ser dit fina inre???.... -_- ..Eh?
2. Jag älskar dig. Jag älskar dig! Jag älskar digggggg....! Därför lämnar jag dig....! Inget konstigt med att försvinna ett halvår eller så, lite underligare att ta tillbaka honom utan att tänka 2 gånger.
3. "Jag vill ha dig, och jag VET att du vill ha mig". Neee det har varit Edward från början, jo han sticker ibland, men magrutor till hakan är inte riktigt min grejj.
Jo förresten, att hångla med en kille när man är ihop med någon annan, Är OTROHET, lite värre då man just sagt att man ska gifta sig.
4. Finns inte ord för detta.... Vad tänkte människan....

Inga kommentarer: