onsdag, september 09, 2009

Vad är det jag har glömt???

"Ledig" idag, eller finns väl inget som heter ledigt. Självstudier kallas det väl. Var iaf på stan med Niki idag, samt även Emma lite då och då. Köpte vad jag tyckte var en massa grejjer till lägenheten. Men som vanligt när man packar upp det är det inte lika mkt. Nu saknas egentligen bara en stor och ordentlig spegel. Har även tvättat idag och börjat att sätta upp mina hyllor. Jätte bra tyckte jag det gick tills det tog tvär stopp. Njaa fram med betong borren inga problem. Nja förrutom då att borren inte riktigt var i sitt livs skick. Så blev bara en hylla och 4 hål i väggen, tills jag har tid att köpa en ny borr. har jag varit nå lagomt less, jo. Börjar få hyffsad ordning, skulle dock behöva ett skrivbord med några lådor. Men det får bli ettt projekt tillsammans med tv bordet. Annars har jag inte gjort mkt, men tiden har gått. Hade för mig att det var en massa saker jag skulle göra. Men kom inte ihåg en enda när jag väl var hemma.

Spenderat kvällen med att sms:a med Rickard och snacka med Kalle. Saknar pojkarna. Är alltid så kul att vara med dem. Var även skitkul att höra av Kalle, någon som saknar mig. Saknar honom oxå. Men så är det när man hittar vänner i Göteborg:P
Har även sett Fråga Olle Dokumentär, om porr vad annars. Hade vart urkul att gå på en inspelning, trotts att jag troligen ahde gått och gömt mig i närmaste garderob.

Inga kommentarer: