söndag, september 20, 2009

Gäsp...>_<

Nu är man ensam igen. Lite trist. Speciellt att det blir så tyst. Tar några veckor innan man kommer hem igen. Shoppat en hel del i helgen. Egentligen inte. Var småprylar till lägenheten som blev dyrt. Dock så har mamma köpt sig en ny garderob (nästan). Måste gå igenom vad jag har för kläder och se vad som måste investeras. Tights iaf:p
Blev inte att gå på bio i helgen. Får se prinsessa en annan gång. Stannade istället hemma och hyrde "En shoppoholics dagbok". Och åt godis och muffins.
Dock så verkar det som om gud är lite vrång på mig. Har varit tjorv med inloggninger, mina bio poäng har försvunnit, tjorv med mönsterbeställningar, så får väl hem 5 st nu:( Samt att min miniräknare har dött. Småsaker som driver en till vansinne.

Måste ta mig till stan, IGEn, och köpa filmer. Håller på att bli togig när det bara är skit på tv.
Efter mamma for, blev det att cykla till Strömpilen med Emma. Kollade in köpcentret och köpte Ben and Jerrys. Det kan ju behövs när det blir riktigt kalt:P

Inga kommentarer: