onsdag, september 02, 2009

Dag 2 i Umeå

Sitter nu i Umeå. Nästan fixat upp alla saker. men saknas en hel del. Bäddsoffan kommer heller inte img utan blev flyttat till Tisdag. Men klara mig nog tills dess. Har som ni nog märker Internet nu. Var dock lite underligt. Satte in internet kabeln och då skulle det komma upp att man skulle välja internet leverantör. Men inte det, internet startade, inget ploppade upp och jag har 100mBit. Varför har jag det? Har den förra in flyttade betalat till mitten eller slutet av september? Måste nog ringa bostade img. Även skaffat en hemförsäkring, Blev dock bara att jag skrev Historiegränd 12b. Men de borde ju kunna kolla upp det iaf tycker jag. Även visat sig att jag änu inte bor i Umeå enligt Hitta.se. Adressändrade förra veckan så blir väl klart till helgen. Ne nu ska jag ut och gå till strömpilen med Emma. Ska försöka få upp bilder på stället när jag kommer tillbaka

Inga kommentarer: