söndag, september 13, 2009

The ugly Truth


Snurvel, nyss hade man ont i halsen men nu har det bytts ut mot snorig näsa. Kul.
Öh hänt något spec i helgen? Njaa varit på stan i Lördags och köpt kuddar till min bäddsoffa och ätit palt hos mormor. Mumma.
Försökte hitta på något med Killarna. Men blev inget på fredag och lördagen var det palt och bio.
Träffade ju dock Rickard på den LÅNGA vägen till Piteå och Hedman när han följde med ut och gick. Erik, nja han verkade helt enkelt inte så intresserad att vara med någon av oss. Synd eftersom han var hemma från Sthlm och det händer inte så ofta. Men han har väl blivit smittad av Sthlm syndromen:/

Njaaa blev iaf att jag, Krickan, mamma och Simon for på bio och såg "The Ugly Truth". Var som alla andra kärleksfilmer förutsägbar. MEN nog så roligt. Fasen vad det skrattades, höll på att dö i brist på inandnings luft. Nee så rekomenderar den om man vill skratta en ensam septemberkväll.
Sitter just på sekunden och är lite avis mot Emmas maskerad party grejjs med klassen. Tänk om man kunde göra nått roligt med sin klass. Äh får haka på Emma och låtsas att jag går i deras klass. Snart bär det av till Umeå igen. Ska försöka börja se Säsong 2 av True Blood.
Plus att One Three Hill har säsongs premiär idag. Hinner jag så ser jag den oxå.,

Inga kommentarer: