måndag, september 07, 2009

Hur kan det vara Motvind vilket håll man än cyklar åt?

Eftersom lite för många grejjer har gått åt skogen för mig har gud bestämt sig för att "låta mig vara för ett litet tag" och vara lite snäll. Detta genom att göra så att vårat schema är ganska slappt, inte slappt vi har inget att göra, utan vi har inte så långa dagar.
Slutade 11 idag, passade då på att ta cykeln till Ica Maxi på Strömpilen för att köpa lite grejjor till lägenheten. Är ju ganska billigt där tänkte jag. Hmm blev ca 600kr iaf, men känns inte som om jag kom hem med spec mkt ändå. Men men.

Kom hem, åt lunch och gick och frågade min hyresvärd vart tvättstugan låg. Spanade in den och gjorde en macka. Då ringer Emma och frågar om man ska följa och handla, på Coop Ersboda. Suck, den vägen har man ju aldirg cyklat förrut. Men alltid bra med motion, så hänkade på. Blev lite småprylar på Rusta. Listan på grejjor jag behöver blir mindre iaf:D
Imorgon ska min bäddsoffa komma, om det nu stämmer det de sa. Så blir att på något sätt riva sängen. Undra om soffan är ihopbyggd eller om jag måste göra det själv. Nja jag vet då vem jag ringer då. *HOST* emmma! Ska bli skönt att få bäddsoffan och kunna fixa upp lite prylar på väggarna. Blir väl att göra det på onsdag, eftersom det inte är så snällt att börja borra vid nio tio.

Annars inte gjort så mkt, undra vart dagen gått egentligen. Idag var första dagen av älgjakten men Krickan och dom fick ingen. Kul för älgarna dock. Nee nu ska jag ta och börja på en ny bok, eller rita. Eller kanske virka... Svåra val...

Inga kommentarer: