lördag, september 26, 2009

If you Like it Then You Should have....





Fredagen började med av att jag själv (eftersom jag inte har några vänner) for på stan själv. Blev ett par leggins som var ganska fräna, 2 tröjjor från Carlings som hade 50% rabatt på tjejöverdelar:p Köpte även 5 filmer från Hemmakväll och första säsongen av Angel, eftersom att alla mina filmer är hemma och Krickan inte längre bor med mig så har jag inget att se, så får jag börja samla en filmhög här. kan även ah blivit nått mer.
Sedan hem och åt min macka från Subway. Pratade med Niki och bestämde mötestid. Ducshade, fixade håret och spenderade lagomt med tid till klädval. Tog bussen in till stan igen vid 6. Mötte niki och gick mot Hamnmagasinet och Wapanese Night. Väl där så ville jag vända. Detta mkt pga tidigare dåliga upplevelser med Luleås Anmievisningar. För dessa männiksor är inte bara sådanna som gillar manga och japan, utan en egen lite Sekt. Gick in och njaa började väl hyffsat med blev bara värre och värre.
Är kanske så att man faktiskt mot alla odds blivit äldre. Allt kändes bara jobbigt, töntigt och njaaa jag var helt enkelt för gamal för detta. Vad är det med japan som gör allt till en tävling?


Niki käkar "häll bara i varmt vatten" nudlar:p


Fick iaf skjuts hem med Niki och hennes mamma, var väl hemma vid tio. Njaa var väl inte så kul där på stället. Men var ju med Niki, så nu har vi lät oss det. Själsfränden var inte där heller.
Blev bara att komma inte genom dörren innan jag vände och stack till Emma. Fixa sminket och sticka med Emma och Marianne till E-puben. Var
där ett tag och "dansade" men stack sedan till Coronan. Var helt klart bättre där, mer folk och bättre musik. Dansade från vi kom ut tills vi skulle hem. Var faktiskt jätteskojj, länge sedan man var ute med sina "tjejkompisar". Hoppas att man får följa med fler gånger:p

1 kommentar:

Emma sa...

snyggas på bild efter x-antal timmar på ett varmt dansgolv är JAG! X) haha! men kul hade vi! ;D
Det är ju tentafest till helgen ;)