torsdag, september 03, 2009

Trala lala laaaaa...

Skolana från 9 till 3 idag, varit lite jobbigt men klarat mig:P Så mkt lättare när det är sommar. Inte gjort så mkt idag egentligen. Fixat lite och fått post:) Mia fyller år idag GRATTIS, så varit hos henne, som är hos Emma för tillfället, och fikat. Bullar och inte helt lyckad tårta/ kaka. Men gick ned av någon underlig anledning i alla fall. Men var riktigt gott. Hade tänkt börja virka något nytt idag. Annars inte så mkt. Tror att Lasse kommer img och lämnar min cykel. Hade ju världens soo och hitta en i tisdags då han var här. Så han tänkte väl vara snäll och ta ned den. Plus att jag då kan fara hem med honomoch vara hemma i helgen, vilket jag egentligen inte tänk. Han är snäll han lasse.

Förresten, blev ju inte att jag skrev så mkt om min inflyttningsdag men Tack Så Mycket för All hjälp med min flytt Lasse!!!! Ska bli skönt när jag har cykeln och kan fara och köpa klart lite grejjor till lägenheten.
Har idag hittat mitt frysfack men dock inte tvättstuga, får fråga någon eller ringa hyresvärden.
Nee nu ska jag göra lite"nytta". Här kommer även några bilder på stället. ha överseende med att det är stökigt, har itne fått undan allt och fått upp allt jag behöver!


Inga kommentarer: