söndag, november 01, 2009

Would've, Should've, Could've..



Tallahassee: (to Columbus)
You're thinking about fucking Wichita.
[ignores Columbus' taken-aback "no" gesture]
Tallahassee: Well, I'm don't blame you, because for the past twenty-four hours, she's been fucking the both of us



Blir alltid ett stort glapp i bloggandet när man är hemma i Rosvik. Kanske för att det är roligare med Disney Channel än att sitta vid datorn:P
Nee iaf, blev att plötsligt ändra planerna och sticka hem tisdag kväll, så var väl i rosvik vid 12.
Har hunnit med en hel del denna långa helg. Var välbehövligt kan man väl säga.
For till stan för att fixa internett till mobilen, då beskrivningen som var till inte var till mkt hjälp. Efter mycket om och men, där jag först hoppades på The Phone House, så kunde en snäll själ på Elgiganten äntligen fixa det. Är alltid kul att ha en hyffsat ny mobil, då ingen har någon aning hur den fungerar. For även omkring och letade efter en ny miniräknare, men blev snål då de ligger på 1000 kronor. Tur det, för väl hemma och ett bateribyte så var den "up and running". Var alltså så att ett litet djävulskt batteri i min låda inte funkade. Tur det. Var inget jag ville lägga pengar på.
På torsdagen fick jag mig oxå en klipptid. Då håret hade börjat få ett självtrassel och vita partier av nött hår. Tur var det, är alltid trevligt när man ska boka tid i Piteå och bor i Umeå.

Blev äntligen bio, ZOMBIELAND med mamma och Krickan. Var helt klart underhållande, samt att en Blockbuster hjälpte. Är så gått med varma chips:P Nee men jag har nog en svaghet för hjärndöda ting:P Den var båda äcklig( som i "jag äter dina inälvor") och väldigt kul. Så har man trist en kväll så passa på.



Föjde med mamma till sjukhuset då hon fått nå skit i halsen och tro inte att jag har glömt, DU är skylldig mig ett Ban Thai besök!! Det hela slutade med att hon fick ett " Du har ett Virus, synd för dig:P" och jag fick ett svininfluensa vaccin. Och bara som en instickare. Inga bieffekter ( trotts att jag var berädd på att dö) bara ytterst lite öm i armen.
Krickan kom förbi efter jobbet igen och det blev Taccos samt ChokladFoundy till efterrätt:D Samt frukost och lunch dagen efter....
Haloween i all ära, har en hatkärlek till dessa dagar. Hatar för att man MÅSTE göra något en dag som denna, annars är det ett tecken på att ingen tycker om dig. Älskar för att man har en ursäkt för att få mamma att se Splash-mos-skrikfilmer. Och för att man kan klä ut sig utan att folk ringer psyket.

Eftersom jag inte har nå kompisar och krickan var på först "älgfileefest" och sedan "haloween" party med jobbarkompisarna var jag hemma. Var ju bjuden, men kände inte för det.
Så rensade telefonlistan och hamnade på rickard som inte heller hade nå vänner, så han kom hit och satt o såg på skräckisar med oss. (jag, mamma, simon och Lasse i själen.)
Blev först den mamma valda "TEXAS Chainsaw massacer", med anledningen -"Den här ser ut att ha handling." EH??
Samt Day of the Dead 2, har jag för mig att den hette....? Skulle "beskriva hur den första Zombin kom till och vara grunden till George A. Romeros zombie filmer. Hmm var iaf VÄLDIGT mkt handling, och sedan dödade de ikapp de sista 20 minuterna. Så den var inte lika bra.

Någon som vill ha en Zombiefilms maraton??

Nu sitter jag i Umeå och bör gå och handla mjölk. Sedan Plugga och Gossip Girl..

Little Rock: Who's Bill Murray?
Tallahassee:...I've never hit a kid before... I mean, that's like asking who Gandhi is.
Little Rock: Who's Gandhi?

Inga kommentarer: