onsdag, november 04, 2009

"Stand-in som Varulv i Twilight"

Började en ny kurs idag. Genetik och evolution. Verkar som en jobbig kurs, med 2 tentor innan jul. Men lärarn verkar ganska kul. Varit på stan med Niki idag, egentligen bara för att äta pizza på Rhodos, är nått speciellt med pizza slice mkt godare än vanlig pizza:P Men blev iaf att vi gick på några andra affärer. Jag kan vara ganska övertygande:P


Neon a.la H&M.

Blev en kort "skin" jacka, en skrikrosa kjol och ett par färgglada leggins från HM, 2 väskor från Gina Tricot och hmmm 16 mangaböcker från Bokia. Skulle egentligen inte köpa nå manga, men när de hade typ hela en serie som jag funderat på att köpa på rea. Njaa då var jag tvungen.


Perfekta Party-väskor. Nu saknas bara ett party....?


Det enda Niki köpte var 4 mangaböcker. Jag tror hon använde sina onda krafter för att få mig att köpa dem. Är helt säker...!
Men fick i och för sig in Niki i denna klänning, varulv eller ej. Så kanske förlåter henne... Kanske..


Titta noga! Det kanske aldrig händer igen.

Inga kommentarer: