måndag, november 23, 2009

Det är kallt och jga är trött

Förra veckan "upptäckte" jag facebook fenomenet, så det är väl den enda anledningen för att man inte skrivit på ett tag. Tar ju ett tag att komma in i det hela. Nu har jag även börjat spela 4 spel på facebook. Det är Farligt, funkar typ som en tamagoshi, så man måste hålla koll på de hela tiden så att de inte dör. Tar upp allt för mkt tid. Men är väl bara kul i början.

Hade 1 genetik tentan i fredas och sedan for jag hem till Piteå. Fixat gran, haft linda och patrik på besök och varit med krickan. Så spenderat tiden med Transformers och South park.
Känner hur julpaniken börjar krypa upp på en. Både för att hinna hitta julklappar och för att hinna hitta den där J*vla julstämningen när man hela tiden måste plugga. Lycka till säger jag bara.
Nee nu ska jag göra nån nytta, så det inte går att ta sig in på fishville.
Hejs

Inga kommentarer: