lördag, november 14, 2009

Jag stannar hellre i garderoben

Idag har dagen bestått av.. Inte mkt. Suttit på tradera och hållit koll på mina auktioner som gick ut idag. Tog lite tid och var ganska stressigt. haft ett Mental breakdown om Ens kursen och min framtid. Mamma tyckte säkert det var jättekul. Tagit fingrarna ur arslet och lagt upp 2 "nya" bilder på DeviantArt. Samt pluggat.
Har dock kommit en bit på julklappsfronten. Nu saknas bara pengar.
Förrutom att jag funderar på att hoppa av skolan och gömma mig i en garderob resten av livet så är mitt näststörsta problem om jag ska bli medlem på nån ny sida. Står mellan Flickr, Myspace och Facebook. Vet itne hur mkt tid jag kommer vara inne på dessa, emn känns som om det är enda sättet att hålla lite koll på folk....
Nee nu ska jag dusch då jag STINKER palt...

Inga kommentarer: