onsdag, november 11, 2009

Vad hette kapten Krok innan han blev Krok?

Sitter fortfarande och drägglar och drömmer mig bort med Chuck. Börjat på säsong tre nu.
Är det ingen där ute som känner en Svinsnygg och skitrik kille som vill ha en tjej med "hyffsat" mkt hjärna, med lite klädsmak iaf?? Någon? Ingen?
Vi går på umeå universitet tillsammans med 29000 andra studenter. Säg då att hälften av dessa är killar 14500 och då kanske 1/4 har förhållande och 1/8 svingar åt andra hållet. Vilket ger oss en summa på 9516 killar kvar.
Borde inte teoretiskt iaf hälften vara hyffsat good-looking?
Då är min fråga. Vart är dessa grabbar? För jag har då inte sett dem. Och dom hänger då INTE i Naturvetarhuset!

Jaa jag har mkt att göra. Hjärnan är helt slut och jag ska nog ta och duscha. Sedan blir det att käka Polly och se Grey's. När denna kurs är slut kanske man kan få sig ett liv, för jag skulle verkligen behöva hinna städa..

1 kommentar:

Lobbie sa...

Jaa man tycker då sannerligen att av 9516 killar borde det ju finnas NÅN iaf som är någorlunda....
Men vi är nog i fel hus..