söndag, november 08, 2009

Hjulen på bussen snurrar runt runt runt... Runt runt runt

Denna helg har jag spenderat med min kära vän Bussen! Föst hem, försökt styra ihop något med mina pojkar. Speciellt när Erik var hemma från stockholm. Men visade sig att hälften var sjuka. Då inkluderat jag, så blev inget. Så blev att dränka mig sorger med Ben och Jerry's. Sedan kom Krickan och höll mig sällskap och vi såg "The Ugly Truth." Så kul film:P
Fick även veta att "alla" skulle på havsbadet på lördan. Men eftersom man är så bra på att planera sin sjukperiod, så tänkte jag. "Om jag badar kommer jag bli mer sjuk, jag är ju snart frisk så. Inte värt att riskera." Jag for inte till havsbadet, men jag blev ändå mer sjuk!


Mamma och jag i matkön på ikea. Köttbullar igen!


På lördagen tog jag och mamma Villaägarnas buss till IKEA. Vi hade inte spec att köpa, ville egentligen bara kolla på julgrejjorna. Men var inget intressant där heller så, blev att vi for på affärerna runt omkring istället. For bland annat över till ett nytt köpcenter i Finland. Där det blev BED HEAD, hårsprajj. Mkt billigare än i Sverige.
Blev även 2 tröjjor från nån affäre som hette Sääpilää, eller nått Finskt. Blev sedan oxå 2 par skor från Skopunkten. Hittade ett par "vinterskor" som jag hoppas klarar lite snö. Samt ett par högklackade som jag måste börja använda. Emma, Sandra behöver ett tillfälle att ha dem!





Efter bussen tillbaka från Ikea blev det att fara till Krickan, var ett tag sedan man var där. De hade ostskiva, eller vad det nu heter. Så jag o krickan beställde pizza.
Alla väntar just nu på att Caa ska få sin lila "Folke". Kanske ikväll eller någon gång i veckan. Börjar bli dags nu.
Sedan så blev jag dålig i halsen, kunde knappt prata. Så där fick man för att man inte for på havsbadet. Vi låg och såg "Transformers 2" Vilken jag tyckte var jättebra,och kul. Krickan som är ingrodd Transformers nörd fick förklara hela filmen för mig samtidigt. Var dock inte så lätt att fråga då man knappt hörde sig själv.

Inga kommentarer: