torsdag, november 26, 2009

Tog Emma TRE!!!!!???

Så var man i Rosvik igen. Krickan kom o hämtade mig i stan efter att våran buss gått sönder och vi åt på Sunes. Jag är Såååå less på friterat. *Suck*
Igår var det "tjejdag". Vid 12, efter våran föreläsning, for jag och Niki in till stan. Blev lite smått och gott, hittade dock 2 julklappar.Blev lunch på subway. Vid 3 kom Emma in till stan, vandrade lite och vid 4 plockade vi upp Sandra och Mia. For till sf för att köpa biljetter. Gick inte att boka dagen innan så. hade tur, eller otur? att vi fick sitta längst fram, då allt annat var ströplatser.
Blev sedan middag på EuroAsia och sedan NewMoon. Ingen höjdare denna heller. Men efter det jag och Niki står ut med varje dag, var det trevligt med lite nakna killar. Så klagar inte. Ville dock gå och gömma mig då och då. Hem i tid till Grey's och packing.

Hmm annars då, njaa Niki kantstötte min världsbild och idag fick jag en "jag-se-min-själ-springa-iväg-längst-golvet" upplevelse. Batterierna tog slut, skulle jag tro.

Inga kommentarer: