måndag, april 06, 2009

Tur att det finns golvvärme på toan

Är så grymt trött, tröttare än vanligt till och med, direkt när jag sak läsa något gäspar jag och kroppen strejkar. Sova hade varit trevligt. Idag ha det inte hänt mkt, varit halvdag på skolan o sedan gjort så lite som möjligt. Vill äta något men magen protesterar, och jag vill inte att denna kväll/natt ska sluta som den förra. Inget mer sova på toan. Hoppas går ju alltid. Har då inte magsjuka eftersom jag bara spydde på kvällen men ändå känns det underligt.... Njaa det är jag det, får de som ingen annan får. Njaa är väll Gud som straffar mig för något som jag tydligen gjort fel denna gång oxå. Så jävla kass karma har jag väl ändå inte?

Läst lite manga idag iaf, o där av slutet på.... Da da dam da dam! FRUITS BASKET! Mot min förvåning ett helt ok slut, snyft snyft. Även läst lite Air Gear. Den är kul den, måste ju göra nått för att få tiden att gå. Försökte mig nyss på att spela ps2 men gick inte det heller. Hmm föresten, bör nog fixa i köket img.
Snacka att påsklovet kommer lämpligt, vill bara hem o stirra i taket, alltid kul att vara sjuk och ensam. Varför kan inte bara Luleå skaffa en biologi utbildning? Blivit ganska trist när man inte känner någon, pluggar hela tiden och far hem på helgerna. Sedan är ju inte krickan här heller, så allt är där hemma. Äh, ett år i taget o kanske kommer nå gamla bekanta till umeå. kan bli trevligt.

Nu ska jag sitta och hoppas på att någon ringer och att Ballar av stål ska börja.
Sedan blir det för hoppningsvis att sova.



1 kommentar:

Emma sa...

Bara lung! Jag kommer om några månader! :D ....hoppas jag :s