tisdag, april 07, 2009

En helt vanlig tisdag

Eftersom att tisdagar består av bara dåliga saker på tv, har jag börjat spana in The Mentalist. Han är gode söt den där killen:P Sedan, eftersom jag inte ids byta kanal blir det fortsatt kväll med Gordon. Är det bara jag som har ett vagt minne att en viss Sandkvist tyckte han var snygg?

Idag har Niki fixat sitt hår, var nog på tiden. Hoppades på SHOCK blont, men blev (liknade grått på bilden) ist. Njaa bättre än Påsk gul måste jag ju medge. Får se det "skrämmande" resultatet img:p
Suttit och spanat in Sporter i Umeå, det är inte lätt att vara nära döden och vela börja en sport. Är det bara jag i hela världen som vill börja en sport och behöver en NYBÖRJARKURS, för unga vuxna? Eller skulle man ha tänkt på det som barn?

Hmm, har ingen lunch till img, slog det mig just. Kanske får bli på stan. Men hade hoppats på slisk så får se vem av dem som vinner. Fasen, skulle göra en "saker jag behöver lista". >.< Kommer dock inte på just nu vad det var jag behövde. Men iaf en Födelsedags present till Krickan.


Niki vill du se ditt öde??? Here It Comes







Visst ska det bli kul, Skräckfilm i 3D, njaa det blev ju inte Bolt så:P

1 kommentar:

Emma sa...

Gordon är stilig, okej! ;) Vadå, har du ngt emot påskgult? (mitt minne påmminer mig om att jag hade en färg som var påskgul i mitt går för några år sedan(!);D ) Jaja, men du, jag ska följa med dig på nybörjargrupperna, det är så irriterande att det inte finns någon i våran ålder! Men vi ska äga kidsen!