lördag, april 25, 2009

Helg, vad är det?

Ännu en tenta och ännu en dag tillsammans med Niki i den underbara världen kallad tröst shopping. Så denna gång blev det; 2 t-shirtar och ett linne, en "partyväska" och ÄNTLIGEN, ett nytt navelsmycke. Hade även tänkt köpa böcker, men av någon anledning vara alla böcker jag skulle ha ( som inte äns är i föjld) borta. Tji fick jag. Niki hittade nå böcker, en t-shirt och en väst skulle jag tro. Men var det de hon skulle ah?? Ne se inte det. Jag tar verkligen fram det värsta i folk:'( Sedan spenderat resten av min lördag med att skriva sammanfattningen till våran uppgift som ska vara inne på måndag. Så img blir det att stirra i taket och leka fisk:P Har för övrigt pajjat mitt knä igen, inte så kul när man ska cykla. Var det inte någon som sa att cykla var bra om man hade knäproblem, så man bygger "knämuskler". Fast förnuft och vetenskap gäller väl inte alltid mig. Ne nu får det vara nog med plugg för idag ( o resten av framtiden ). Ska komma på nått riktigt kul att göra nu! Hoppas jag....

Måste bara avsluta detta med den fina texten som stod på Nikis t-shirt. Stämemr det just nu....??? Självklart *host host* nått i stil med




" My Future Is So Bright,
That I Have To Wear
Sunglasses"

1 kommentar:

Emma sa...

visst! Jag behöver säkert någonting ;)
Ledig den 1a? (: