torsdag, december 04, 2008

Min axel verker och jag tror jag går snett?!

hmm torsdag idag, vilket betyder änu en dag med farsan som inneboende:P Ledig igår, vilket var skönt, blev dock ännu en dag på stan. Men denna gång hittade jag faktiskt mkt av det jag skulle ha, bla kläder till jul:p Samt ett par julklappar, bara 2 kvar nu:p Öhhh, vet dock inte vad jag ska köpa till pappa eller vad jag önskar mig av honom. Har farit runt på elektronik affärer idag, och har på elgiganten spelat wiii för första gången. Måste ha sett lagomt smart ut, med tanke på att jag inte visste hur jag skulle göra:P

öhh, sedan varit på Pk, man börjar typ svettas bara man kommer in, lite lagomt jobbigt, men alltid kul! så är lite lagomt slut.... kanske borde sova en vecka. Annars har det nog inte hänt så mycket, tragiskt men sant. Känner mig bara slut och har tragiska skuldkänslor och panik över tentan och klimat projektet... Blir nog inget jullov detta år helle :(

Blir nog Ikea och baka i helgen...

Inga kommentarer: