måndag, december 29, 2008

Ännu en Jul har gått

Sitter och avundas allas snygga photo shoppade bloggar, som jag själv hade vila göra om jag bara satt framför min egna dator och jag hade tid och orka att ta mig igenom hur man använder det... Får gå en snabbkurs hos Niki. Saknar även att spela sims. Fast har iof fullt upp med att spela alla mina wii spel, och har idag investerat ett WiiFit som jag ännu inte hunnit testa. Att inte tala om alla böcker jag borde läsa och att jag igentligen borde plugga istället för att göra något annat!
Img blir det en snabbis till Umeå för att gå på stan och för att släppa in antisimex. Sedan är det ju nyår, Vet inte än vad jag ska göra dock, är så trött o slö... Blir luleå med pojkarna, nybyn med krickan eller sängen. Får allt se.


Önskar just nu: Att Kontrollen jag fick av Nikiverkligen skulle fungera!


Till Emma! När du får tag i bokversionens Edward,
kan du ju slå en signal och lägga in några goda ord
till Jasper om mig:P