onsdag, december 17, 2008

Making Swedish impossible

Sitter just nu hos krickan och väntar på att han ska komma hem från jobbet så vi kan fara till stan och köpa min julklapp:p Jo jag har smitit från skolan och tagit ett 2 dagar tidigare jullov, fy mig. Ska dock till tandläkaren img och optikern på fredag, blir nog nya glasögon, vilket är kul.
Har ännu inte hunnit riktigt komma in i Sims världen, dessa "skins" är som en dråg och man kan aldrig få för många, så tar sin beskärda tid.

De är som Pokemon: You Gotta Catch Them All!


Drömde inatt att det gick grymt dåligt med mitt o Nikis klimatprojekt och njaa har alltså inte varit en bra sömn. Det är tragiskt att man aldrig bara kan ta det lungt och inte behöva oroa sig för en massa saker. Hmm, måste också lära mig photoshop över lovet, dock utan själva programmet som är i Umeå. Och så måste jag vara med Niki, inte för att jag vill utan för att hon sitter och ruvar på min julklapp:p ;) Och så har jag inte fått nått av pappa heller, så måste komma på vad jag vill ha, svårt det där med julklappar. Sitter just nu och läser mkt spännande texter om Malaria och klimatförändringar, sedan är det bara: 1 powerpoint presentation, 1 ekologibok och 2 klimatböcker som ska läsas + en massa modeller och grafer. Ska göra så mkt som möjligt innan jul, blir dock ingen julstämmning då. Så man får väll Priorotera.

Ring mig när du kommer till Piteå Niki!
Våran egna logga: "Sandra och Niki, Alltid lika Interligenta!"

Inga kommentarer: