måndag, december 15, 2008

Rickard! Rädda mig!, Erik kommer för att döda mig!

Måndag idag, och njaa man kan nog lätt säga att gårdagen och denna dag inte varit allt för kul... Så img så drar det hem till Rosvik för ett lite tidigare jullov. Och nu ska jag försöka samla energi och entusiasm för att "orka" göra något. Vet fortfarande inte vad som händer på nyår, för just nu är jag inte taggad på Umeå, men det kan ju ändras. Håller nu alla tummar för att jag o krickan ska på stan på onsdag, samt hoppas jag på torsdag. kan helt enkelt bli en mycket konstig jul i år:/

försöker desperat intala mig själv att jag behöver alla mina grejjor med mig hem, hoppas och förtränger att det bara är 2 veckors lov (ca). jag tänker itne säga att jag ska försöka hinna med allt jag inte hunnit, men vet att det vore lögn, så njaa ska bara försöka vara. Göra en skolspurt nu innan jul. Klimatprojekt och sådant. Har självklart oxå varit tjorv med min hyresvärd, blir så j*vla less att han alltid ska kolla mig, inget kan bara vara enkelt. Och har han nånsin tänkt adressändra?

Undra om Erik fortfarande vill döda mig? har hänt alderles för mycket skit på 2 dagar, känner ingenting längre....

Inga kommentarer: