onsdag, december 31, 2008

Gott Nytt år!

Sitter just nu hos Krickan efter att ha varit o ätit palt hos mormor. Patrik o Linda har åkt och blivit utbytta mot Farmor o Hasse, är aldrig en lugn stund i vårat hus.:P Varit en "Storm" i Rosvik idag, mesig om jag får säga min mening, men kan ju varit värre någon annan stans. Tur att inget spec hände.
Ska nog snart till någon av Krickans kompisar och "fira" det nya året, får se om jag pallar att stanna länge. Mamma har snäll som hon är, lovat att ha jour hela kvällen o natten, ifall att det blir outhärdligt. Fick till och med tacka nej till hotell och helkväll i Luleå med Hansen och Erik, känner helt enkelt inte för att göra något. Känner mig bara djävlig och på krigsstigen. På bråkhumör helt enkelt. Tragsikt att Nyår som alla andra högtider MÅSTE vara speciella, man måste göra något på dem. Men är helt enkelt less och känner att jag borde spendera min tid åt andra saker. Ja, de tragiska skolarbetet. Aldrig får man en lugn stund.

Inga kommentarer: