torsdag, december 16, 2010

The, the, the... THE Grinch!!!

Nu börjar pappavisstelsen leda mot sitt slut. Har varit full rulle och egentligen har vi inte gjort något speciellt. Så vad har då hänt? På onsdan blev det att fara in till Luleå, då det faktiskt var lite varmare. Pappa hittade sig en skiddress och jag köpte en sprayburk. Spännande.
Blev dock att äta buffe på ban thai så jag var nöjd iaf. Sedan blev det att göra våfflor och se The Hangover.
Idag var det varmt, men näratill snöstorm, men blev iaf att fara en sväng till Piteå, Blev lite kläder för mig och pappa hängde nog bara på. Blev även att äta lunch på röda lyktan:d
Sedan har det inte hänt så mkt, börjat på min hemtenta och skottat gården.
Blev även och se lite goda gamla Grinchen idag och jobba på julstämningen. Nu är jag väl snart klar med alla julklappar, bara nått litet till Krickan och kanske något till min far, får se vad det blir.

Inga kommentarer: