söndag, december 19, 2010

La laaa la laa laa la LAAAAAAA!

Är så grymt dålig på att skriva dag för dag och det bästa är att jag glömmer bort vad jag gjort efter en dag eller två. Pappa for hem på Fredan, känns lite tyst nu. Hände inte så mkt annat, spelade overlord och gjorde hemtenta, sedan kom Krickan på kvällen och jag klädde julgranen och vi såg Gladiator. Lördag blev det först iväg till Luleå då Krickan skulle se om han hittade nå kul för ett presentkort han fick FÖRRA julen, killar shoppar inte som tjejjer helt klart.
Sedan blev man dumpad hemma då han skulle köpa julklappar och sedan hem till honom, åt och snackade o spelade lite Dead Rising 2. Eller Krickan spelade och tuff som jag är satt jag på behörigt avstånd och tittade på. Såg oxå Indipendents day årets slut i all ära.
Har i helgen varit grymt sugen på att rita och speciellt när jag varit hos krickan. Men det sket sig då jag lyckats supa bort min ritpenna och se andra bara lämnar ett grått moln efter sig.
Visade sig dock att det var mamma som snott den, så blir nog att rita lite trotts att klockan är 20 över 2.

Idag for man hem från Krickan och sedan blev det att skriva lite hemtenta och sedan rakan till Rosviks kyrka för julkonsert. Ingen skrek och inga grönsaker kastades så gick väl ganska bra, men vi får se i tidningen imorgon. Sedan blev det mer tenta och sedan avslutade jag kvällen med lite Overlord. Rita lite sen sova.



Jo lite kul grejj så var det den 18 december i lördas, vilket betyder att jag och Krickan nu varit tillsammans i 6 år. Fatta! 6 år, tycker det faktiskt är lite häftigt. Dock så gjorde vi inte mkt för att fira, snart julafton så pengarna flyger bara iväg. Äh jag ska nog komma på något kul att göra sen:P

Inga kommentarer: