torsdag, december 23, 2010

Dan före dopparedan

Nu är man äntligen klar med julklapparna, eller egentligen har jag nog varit det ett tag, men då beslöt jag mig för att köpa nån till då man ändå hade lite pengar över.
Imorgon är det då julafton, har inte riktigt hittat julstämningen, hade nog behövt några dagar till.
Men ska iaf bli kul och ska äta tills jag inte längre kan gå.

Hmm annars då? Inte mkt, gjort klart min hemtenta och andra grejjer till kurserna, jobbat lite på en ny skulptur och spelat overlord:d
Ska nu och duscha och sedan kommer nog Krickan förbi och det blir att byta julklappar, sedan blir det nog bara julförberedelser och se nån film. Blev ingen bio detta år, då det bara är SKIT på bio och de bra filmerna kommer på julafton eller dagen efter, så får väl se film efter jul. Jag som längtade efter varma chips:(
Nee nu blir det duscha.




Adventsljusstake jag gjort till mamma

Inga kommentarer: