söndag, december 12, 2010

Jag är såå trött och colan på golvet är lite för gammal.

Har pratat så stort om Lucia vaka, men redan nu börjar det bli lite tröttsamt. Idag har jag varit och sålt på julloppisen i Rosvik, städat lite och bakat en mjukpepparkaka.
Har även lyckats ladda ner och få Black and White att fungera. Är lite stolt över mig själv. Vet dock inte riktigt vad jag tycker om det än. Kul men jobbigt att ta hand om de jävla invånarna.

Har även varvat mitt första wii spel idag, med fusk såklart, men är grymt stolt, tog bara 1 år.
Hmm annars då, hmm väntar på att Krickan ska komma och hålla mig vaken och sedan kommer pappa till rosvik img.
Blir att fixa inför Thailand och fixa saker innan jul. Bör nog ta och plocka bort lite grejjer från golvet och börja gräva fram soffan.

Inga kommentarer: