onsdag, december 08, 2010

En prick, två prick, tre prick

Det går inge bra för mig, eller rättare sagt om det nån gång ska hända något så testar man det på Sandra först.
Har fått nå mystiska utslag över bröstet och magen, som sakta men säkert börjar utvidga sitt territorium till axlar och lår. Var nog för en vecka sedan jag fick den första pricken men tänkte att jag kunde ge inkräktarna en ärlig chans att retirera med egen vilje. Men detta har de helt enkelt skitit i och mina nya inneboenden börjar bli lite jobbiga. Så imorgon blir det att ringa Vårdcentralen och se om man kan få en tid och en krigsplan.
Och inte bara att de sakta blir flera så kan jag inte hitta något som liknar de jag har på nätet. För de varken kliar eller ser lika dana ut.
Har väl blivit allergisk mot mig själv eller något annat spännande.
Så om ni i framtiden ser en prickig korv... Ät den INTE för det kan vara jag.

Annars då? Varit i luleå en sväng idag och tänkte köpa de sista julklapparna, fanns det jag skulle ha ? NEJ!
Och vad trevligare är så fick jag stå ute i det trevliga norrlandsklimatet och vänta på bussen i 40 minuter i bara tröjja, jacka och leggins. Kan vara mitt eget fel som inte klär på mig, eller så väljer jag att lägga skulden på att bussen jag skulle ta var inställd så fick vänta på nästa.
Men blev att äta på Ban Thai i Luleå, så kändes lite bättre.

Inga kommentarer: