måndag, december 06, 2010

Måndag

Är lite halv stolt över mig själv idag. Har spelat tv spel själv för första gången på hur jävla länge som helst. Får ta och spela mer imorgon. Och trotts det har jag hunnit med ganska mycket annat.
Är ju som sagt väldigt bra på att hoppa över grejjer som inte är lika kul som annat.
Sett ett avsnitt av The Walking Dead. Jag har en speciell plats i hjärtat för zombi filmer och serier. Och de roliga är att jag kan se skräckfilmer utan problem, men "skräckspel" ger mig hjärtklappning och svettningar. vilken mes man är. Tror det blir en zombimaraton snart.



Har även hunnit göra ett test till skolan och och fixat lite andra smågrejjer. Blev även att ta första sprutan twinrix idag, 600kr, så är dyrt som fan och blir inte roligare att man ska ta det tre gånger. men är det billigaste jag har kommit upp emot.

Inga kommentarer: