torsdag, oktober 08, 2009

"We Weren't born to follow...

... Come on and get up off your knees
When life is a bitter pill to swallow
You gotta hold on to what you believe!"

Datalabb till 12 och sedan projektarbete. Hoppas vi blir klar fort så jag kan ta en "långhelg". Nyss duschat, var dags då håret började klistra sig i ansiktet. Vet dock inte vad planerna för ikväll är. Kanske se någon film.
Vet heller inte om jag ska fara hem i helgen eller inte. Så får väl se hur jag känner imorgon. Hoppades att någon skulle komma och hälsa på men det kunde man ju "ta sig i A**let att NÅGON inte skulle". Jag brukar inte vara långsint, men nu är jag fortfarande sur.
Skulle se en snabbis på "mammas pojkar" men nu försvann bilden? Nja inte livsviktigt inte.
Grejjat lite med photoshop men blir bara sur när det inte ser ut som det borde. Varför kan jag inte bara lära mig det j*vla programmet? Så om någon någonsin undrat varför min blogg ser ut som den gör. Är det för att jag inte kan och inte har tid att lära mig photoshop! Får väl hålla mig till vanligt hederligt penna och papper.
Har iaf gjort klart mössan nu. Blev nog lite stor, men allt kan man tydligen inte få. Så nu blir det väl att göra en pokemon skulle jag tro.





"Jag Är Värd det! Det vet jag. Men bredvid dig börjar jag undra...!"




Inga kommentarer: