söndag, oktober 18, 2009

NIGGER BALL?!! What a * is a NiggerBall?



Söndag idag, varit i Haparanda på Ikea och införskaffat ett tv bord och en liten skrivbordsliknande grejj. Blev även lite småprylar. Tur att jag inte far till Umeå förrän img, annars hade Ikea inte blivit av pga akutbesöket:P
Hmm annars har jag lämnat Krickans bil, dock under vilda protester, då den hellre stannade hos mig. (Med krickan som betalare så klart:P) Har även bakat en annanaspajj. Sitter nu och pratar emd Axel över msn och försöker disskutera lite om opponentarbetet. Får se hur länge det tar. Kanske ut med hunden sen, får se.

Igår blev det en riktigt lugn dag. Var fortfarande litesi och så, så blev mycket sova. Föjde dock in mamma på san för att hämta ut medicin. Så nu jävlar är jag förberädd.
Hmm hände inte så mkt, resten av den dagen.
Tills Rickard kom och plockade upp mig vid 7. Raka spåret till Luleå och kulturens hus, för komedikväll med Pablo och hans släptåg. Och vi kom inte försent. Hör och häpna, men det var ju jag som tänkte så:P
Var riktigt trevligt och väldigt kul, och ingen migrän heller... Coolt.
Nee var kul att skratta och gå på ståupp komedi, då jag aldrig varit på nått sådant innan.
Tackar tackar för att jag fick föjla Rickard!:)




Alla var kul men tyckte nog nästan att de tre "förbands" killarna var roligast. Pablo var oxå kul, men han hade vissa ljud för sig som var lite för höga i mitt huvud. Nee itne gnälla nu, det var kul. Sex och droger, det går alltid hem:P
Nu ska jag gå och sno åt mig en pajj bit. ha så kul!

Inga kommentarer: