lördag, oktober 17, 2009

Rickard! Nästa gång tänker JAG!

For hem från Krickan igår, var ut med hunden och läste igenom opponent rapporten. Inte gjort så mkt alltså. Men klockan 5 kom Rickard förbi. Vi skulle på bio som började halv 7- Men fem kom han på att han skulle en sväng till Luleå och lämna däck och hämta Pablo biljetterna, sedan skulle vi även plocka upp Hedman i Rosvik innan vi for och såg upp i Piteå. Njaa när klockan var 10 i 6 och vi lämnade Rosvik fick Rickards mamma hämta våra biljetter åt oss. Vi var i Piteå nästan precis då filmen började.
Njaa UPP var väl bra men inte så bra som alla säger, dock charmig och småkul. Hade säkert varit roligare om jag såg hela filmen. Men blundade en hel del då migränen kom krypande.Och envis som man är så skulle man ändå se klart filmen. Kom hem och migränen blev värre. Vid kanske 11 och några toalettbesök så blev det Akuten. Var väl där ifrån vid halv 1. Alltid ska det ta lång tid. Men blev bättre tillslut iaf. Och nu har jag tre Migränmediciner hemma. Ifall att:P
Trevlig fredagskväll Right?

Är lite hängig idag men går åt rätt håll, nu ska jag nog gå och vila så jag orkar emd Pablo ikväll.

1 kommentar:

Lobbie sa...

Åfan o.o Du for till och med in till akuten?? Ja hoppas iaf att du mår bättre nu ^_^ Krya på dig ^^