måndag, oktober 26, 2009

"Making a Pumpa!"



For med pappa till Rosvik i fredas, stannade hos Mormor och åt palt och spenderade sedan kvällen med Digimon World medan mamma, pappa och Krickan såg Idol.
Lördagen blev det Arkus Loppisen med mamma. Drog med pappa dit, var väldigt mycket gnäll och vilda protester, men när han hittade 2 böcker som han letat efter så var han nog ganska nöjd. Själv hittade jag 2 filmer; NightWatch och The Returner. Ett par rosa Convers och en Pikachu väska:D Blev överlycklig, så säljaren trodde väl jag var dum i huvet. Fast är man nörd så är man.


Visst är han söt?!


Blev sedan djurmagasinet, för att få råd om "what to do" med våran smygfeta vovvsing.
Pappa stack till Nattaavaara och jag gjorde en pumpalukta. Ville göra något kul, men var en sådan kväll då man ej hade nå vänner. Är det ingen som vill se "Zombiland"? For en sväng till Krickan för att inte känna mig så ensam:P
Söndag blev det mitt första försök ever på ett kakabak. Blev helt ok, inte Niki kvalla men helt ätbara. Sedan buss till umeå.

Inga kommentarer: