måndag, oktober 26, 2009

VART ÄR MIN REKLAM???

Skolan till 11 idag, skulle egentligen sluta 12, men klagar inte. Blev att snabba sig hem och dammsuga för att sedan sticka in till stan, då jag skulle fara och betala glasögon då pappa kom på (lite väl sent) att han faktiskt Skulle ha 2 par. Men som tur var föjde Emma med, så var inte så jobbigt. Tog även och åt på Rhodos, gott gott och bättre än kräm o mackor:P
Såg även en gubbe pissa i en av buss"hyttarna" på Vasaplan.
Så sitt INTE i busshyttarna. Bara en varning, för vem vet vad mer de gör där inne...:/

Har sedan suttit och väntat på posten och min paket avi. Posten kom vid halv 4, vanligen kommer den väl vid 11. men ingan avi, men fick dock mitt paket iaf. Så resten av kvällen har jag ägnat åt att knappa på min nya mobil:D och då lagat mat.
Verkar hur bra som helst, med massa tjoligjokser och mojjenger. Är kul med alla slides, måste dock fixa internett. Får gå in på Telia i Piteå.

Nee nu ska jag göra nå nytta. Kanske se klart Nightwatch eller rita.

Inga kommentarer: