onsdag, oktober 21, 2009

BMW - Pensionärer som gillar 14-åringar och 14-åriga fordonskillar....

Var planen att man skulle stiga upp kl 9 och vara på stan vid 10. Men inte det, blev att man var på stan närmare tolv. Inte köpt något spec idag, var ingen bra shopping dag. Kollat nå glasögon till pappa och kollat på en mobil till mig själv. Blev att jag köpte nå skarvsladdar och skin "putts" till min vita väska. Blev riktigt bra faktiskt. Blev att äta lunch på subway, gott gott och kolla in lite bilaffärer. Blir att shoppa imorgon istället. När man vet om man har något att shoppa för:P
Städat, ätit och sett tv. Ska försöka rita något sen. Inviga mitt skrivbord.
Beställt en mobil idag!!!! Får se när den dyker upp. Stod på The PhoneHouse och velade länge och väl, tycker många är snygga så är svårt. Tog ett bra tag men nu är den iaf beställd. Hoppas den kommer snabbt.
Nu väntar jag bara på Greys!

Inga kommentarer: