söndag, december 02, 2012

The Body Shops Adventskalender 2012

December betyder, Öppna första luckan i årets The Body Shop kalender ^^ YAY Hade kalendern förra året och efter alla roliga grejjer man fick var jag tvungen att ha den igen. Så blev väldigt glad när mamma tog fram Ultimate versionen (värde 2450kr) till mig den 1:a December (finns även mindre versioner: Deluxe värde 1535kr och Luxury värde 1184kr)
Är alltid lika roligt att vakna och få öppna en ny lucka! Wonder what i will get tomorrow ^^




I lucka Nr 1 fanns en Sweet lemon: Hand cleanse gel. Jag har faktiskt denna i min handväska och den är en handsprit med doft av Cirton. Finns även i bla Jordgubb och Mango. Men jag gillar citron bäst. Perfekt när den första tar slut.
Lucka Nr 2 innehöll Chocomania lip Butter, har inte testat några produkter ur Chocomania serien, men jag älskar ju choklad så det kan ju inte bli fel ^^



Inga kommentarer: