onsdag, december 05, 2012

4 December TBS: Rainforest Shampoo

I Lucka Nr.4 Låg RainForest Moisture: Shampoo for Dry Hair 250ml



(Förra året fick man ett shampoo och ett balsam av Rainforest Volumising i små flaskor, samt en full stor Rainforest Moisture Hair Butter. Tror att jag testade shampoo och balsamet, men då det var volumising, gav jag bort dem. Hårimpackningen har legat orörd tills jag igår skulle testa det nya shampoot (är av samma serie). Testade dem tillsammans men kan inte påstå att jag var så nöjd med resultatet. Håret kändes inte l så rent och blev inte "lätt att kamma igenom" . Vilket är synd TBS säker har väldigt bra hårprodukter. Jag vet inte om resultatet hade blivit annars om jag använt det några gånger till. Men känns som om att till mitt sönder färgade hår krävs det hårprodukter speciellt anpassade för skadat och färgat hår. Vilket ger mig illusionen att efter jag duschat mår håret bättre, kan bara bara just en illusion, men det känns då fräschare.)

Inga kommentarer: