tisdag, april 03, 2012

Budarnas konung!



Idag har jag gjort mitt/mina första köp på tradera. Sålt där några gånger men aldrig köpt. Då budgivning inte riktigt är min grej. Men blev iaf en tröja och en klänning för 136kr med frakt. Tyckte jag var ganska bra köp. Får bara hålla tummarna att de passar som de ska och är i så pass bra skick som de såg ut på bilderna.
Tror verkligen man kan "tjäna" en slant på att köpa från tradera eller blocket. Men är ju det där med storlekar som är lite trixit. Speciellt när storlekarna skiljer sig mellan olika märken.
Så om saker är billiga kan man väl chansa men annars vill jag gärna veta att saker passar innan.
Blev iaf dessa 2.
Så håller tummarna.

Vet inte vart denna är köpt från innan

Köpt från Nelly (klänningen)







Bäst på tv just nu: Den sista Dokusåpan (det blir bara bättre och bättre:P)
Betnér Direkt (Han är min humor!)



Inga kommentarer: