fredag, april 27, 2012

This one...! Or this one...?

Jag har verkligen beslutsångest. Speciellt när det gäller handla, välja kläder eller packa. Så har jag inte bestämt mig om sådant innan, då kan det ta ett tag *suck*.
Ska till Stockholm imorgon och vara där till måndag. (Hoppas på fint väder)
Så packar, och jag är inte säker på att jag är klar ännu. Har problemet att jag inte vill ta med massa onödiga saker, alltså sådant jag kanske inte kommer att använda. Men funderar ändå på om jag har allt jag behöver. *Suck*
Har inte ens bestämt mig vad jag ska ha på mig imorgon. Vilket är bra om jag gör kvällen innan då jag på morgonen är trött och fryser och gärna slänger på mig nått stort och tjockt.

Men om jag ska se det från den ljusa sidan är jag typ frisk, eller friskare *Peppar peppar*. Men är lagom röd under näsan av allt snyltande och det är ju alltid snyggt.

Så frågan är Jacka eller ingen Jacka... Hur varmt/kallt är det i Sthlm nu? Kanske klarar mig med skinnjacka.. Kanske fryser jag ihjäl och blir mer sjuk. Yahoo!

Inga kommentarer: