tisdag, april 24, 2012

Det är Nazister... Från Månen!

Nu har jag varit sjuk i 5 dagar. Check. Är väl så att antingen blir man sjuk lite då och då eller så tar man allt på en gång, jag valde tydligen det andra. Har haft den vanliga halsont med feber, som nu sakta övergår till inget halsont men rinnande näsa. Så imorgon blir det att  jobba, så får vi se hur det går. Är ju så SJUKT fysiskt krävande, så kanske dör av utmattning eller andnöd. 
Ska i alla fall upp tidigt, vilket gör att jag måste lägga mig tidigt. Men då jag känner mig själv så, njaa inte det.
Utan kommer som vanligt stå och gäspa när ingen ser. Speciellt då jag har så sjukt mkt att göra... Eller?

Dagens sjukdag har iaf bestått av att se på DollHouse. Har sett några avsnitt av den förrut men aldrig sett hela. Finns två säsonger så är perfekt sitta-och-göra-grejjor-till-serie.
Den är till och med bra. Inte illa pinkat.
Alltid trevligt att hitta en ny bra serie då de flesta andra jag kollar på antingen kommer tillbaka först till hösten, eller bara kommer ut en gång i veckan.

Blev även att gå på spontanbio. Vilket innebär att man ser en film som man inte alls tänkt se och som i 9 fall av 10 är en riktig SKIT film. Blev att se IronSky (Som handlar om nazister som bor på månen och vill ta över jorden). Om jag hade någon som helst relation till detta innan den blev film eller överhuvudtaget var bekant med detta på något sätt hade den säkert varit.. Ja något...
Den har några riktigt roliga repliker (eller får den mig att tro att de är roliga på grund av allt annat som är fel?)
Men utöver det så känns det bara fel... Skumt och B films aktikt. Men då den inte ska vara en b film så blir det bara undligare.
Nej. Detta är inte bra, och folket som gav den bra ratings på IMDB måste veta/se något som inte jag upptäckte. 
Så om du INTE tror att det bor Nazister på månens baksida. Se något annat!

Har förövrigt kommit in i en virkningsperiod igen. Vilket hade kunnat vara en syperiod, men jag är för slö för att hämta och fixa symaskinen (och det går itne att sy och se serier samtidigt:P)
Hittade ett skumt garn med små pluffsbollar på. Så blev att göra nån slags röktpå varelse. En flodhäst bäver skulle jag nog art bestämma den som. 
Och jobbar just nu på att göra en lite söt Venom (spiderman) docka. Men vi får se.


Nu Dollhouse!

Inga kommentarer: