tisdag, april 17, 2012

Hårbollar mellan tangenterna O_o

Varit på introduktion till mitt sommarjobb idag och igår. Ett boende på Bergnäset. Kortare att köra och  behöver inte byta buss om så blir fallet. Verkar helt ok, hände dock inte mkt speciellt inte idag. Men på sommaren är det ju aktiviteter till höger och vänster så det blir säkert jättebra.
Och det bästa av allt är att för en gång skull behöver jag inte ha dödsångest i slutet på maj för att jag inte skaffat jobb i sommar.

Hmm efter jobbet mötte jag upp med Darling och for till Datorkometen..? Eller var det fixarna.. hmmm.
Ja de hade iaf kk utförsäljning 50%. Så blev att köpa en ny mus och en nätverkskabel (215kr). (Har även köpt ett nytt tangentbord, några dagar tidigare).
Starkt jobbat med tanke på att jag köpte datorn för mer än 4 år sedan och har inte bytt den en enda gång. Vilket har resulterat att tangentbordet är ingrottäckligt och nätverkskabeln har glapp på tre ställen.
Men nu jäklar.

Imorgon bör jag nog städa fram mitt rum, då det har blivit lite så att de grejjor jag använder mest mellanlandar på golvet då det ändå ska med när jag ska iväg på helgen igen. Ska även hämta en tröjja som jag köpt genom "Bortskänkes /säljes/ köpes i Piteå" på Facebook, så vi får se hur det funkar.
Blir även träning, måste ju bättra på brännmärkena,

Har även hört ryckte om jobb på torsdag och sedan blir det nog "minilan" hos darling. Måste ju inviga mina nya grejjor och starta min nya karriär som proffsspelare.



Inga kommentarer: