tisdag, mars 13, 2012

Zombiepower

"Den sista Dokusåpan!" andra avsnittet idag. Check. Jag skulle inte gå så långt att säga att detta är bra, men den har helt klart sin charm. Förväntade mig inte så mycket när jag började se den, men jag har ju en förkärlek för zombis. Så trotts att jag är allergisk för det mesta som heter media (överhuvudtaget) på svenska så var jag ju tvungen att kolla vad detta var för något. (Om bara för att ha sett den för att sedan kunna irritera sig resten av livet på allt som är fel).


Måste nog ändå säga att jag än så länge gillar detta. För en Tragiska dagdrömmare + dokusåpakändisar + Zombieapocalyps = Helt Ok. Inte jättebra, men underhållande, med zombiesar som faktiskt ser ut som zombiesa (tack gud!). Så gillar du zombies eller har du alltid drömt att Robinsson Robban skulle bli uppäten av en zombie, här har du chansen. Så ingen som vill vara med dig tisdagar kl 22.00. Kolla in Den sista dokusåpan 6:an.

* Har  avverkat både Skins (s6, ep8) och The Walking Dead (s2, ep 11) (ÄNTLIGNEN händer det jag hållit tummarna för sen serien startade!!!) 
* Börjat rita en bild ( Stående ovationer!) blir dock spännande att se om den blir klar, är ju inte min starka sida. 
* Väntar på mina pärlor.


Halkade även förbi Goodreads en sida där man bland annat kan lägga upp och skriva omdömen / recensioner på böcker man läst (även manga och serier) och böcker man tänker läsa. Man får även rekomendationer utifrån det man läst och finns en massa inspiration till ny läsning. Väldigt praktisk sida om än man bara vill ha förslag på ny läsning. Har börjat göra en lista på böcker jag läst och böcker som ligger och väntar på mig att bli lästa.Och då jag har en Fantastisk boksmak, spana in och bli Inspirerad!



Inga kommentarer: