måndag, mars 19, 2012

När jag blir stor ska jag bli medlem i Team Rocket!

Måndag idag. Season final av The Walking Dead, vilket får vänta till imorgon.

Idag har jag varit på min första cellprovtagning, vilket gör att jag:
 1. Kan checka av det från "saker-att-göra-innan-jag-dör" eller "The-road-to-vuxenlivet"
 2. Fått visa mig halvnaken för ännu en människa. YES!
(Jag är ju inte blyg av mig, men är inte det roligaste jag varit med om, så ger en stödjande klapp på axeln för alla som får Panikångest när de ska till gynekologen. Kan inte vara lätt.)
 3.  Får ett brev av posten om en måndag. Kanske skulle ha vaccinerat mig iaf.

När sådana kallelser damper ned i brevlådan så känner man sig verkligen gammal. Nästa steg mammografi! Bruten lårbenshals och sedan kistan.

Måndagen bjöd sedan på start av Dexter säsong 4. Var en slump att jag och mamma började se denna och hade Inga förhoppningar över huvud taget. Men är riktigt bra. Riktigt bra. SE!


 Spenderade sedan kvällen med att bli slagen i ansiktet och strypa folk. Och ändå är det svanskotan jag har ont i. Skumt O_o

I fredas blev det att fara på bio med darling, de varma chipsen van tillslut fighten och det blev att se John Carter istället för Underworld 4. Har för mig att John Carter är en gammal bok eller serietidning ( inte säker), hade iaf ingen aning vem denna John Carter var och efter att ha sett trailern för filmen så blev jag inte det minsta sugen att ta reda på det heller. Star wars Vs. Avatar? Nej tack!
Men då varma chips är gott ledde det ena till det andra och filmen var rätt bra. Och jag lämnade biosalongen med en ny funnen vän i John Carter och en bubblande längtan till ett 6 fotat hunddjur.
I'm getting one of theeese!










Lördagen spenderades i Piteå med darling och hans kompisar. Blev att äta på Challange, och trotts misstankar att våran servitris var full (sooo funny )så var maten riktigt god! Spelade sedan bowling, och då jag vanligtvis inte är speciellt bra på bowling, inte alls bra faktiskt, så kan jag ju tala om att lite alkohol i kroppen inte gjorde det hela bättre. Tror inte darling var speciellt stolt över mig...^^



Inga kommentarer: