söndag, mars 11, 2012

Pikachu used Thundershock...


..It was not very Effective!

Har långsamt börjat inse att "man blir äldre med åren" inte riktigt gäller för mig. Inte alls faktiskt. Tvärt om.. Jag verkar helt klart bli yngre. Så fortsätter jag i denna takt så är jag 12 igen om några år. 
Vet inte, men skyller på mina intressen, jag menar gillar man manga, tv-spel och allmänt fluff så blir inte folk lika förvånande om man säger att man just nu försöker få sin 6 gym badge. 
 För efter 48 avsnitt av Pokemon (svenska röster) bestämde jag mig att en gång för alla, (förhoppningsvis innan jag är 23) ska jag "varva" ett Pokemon spel! Så kämpar mig nu framåt i Platinum på Nintendo Ds.

Förutom min strävan efter att bli Pokemon mästare har min helg bestått av att äta och laga mat. Vilket är konstigt då jag befunnit mig hos darling hela helgen. Och mat är inte... Ja ni vet.
Så på lördagen samlade vi ihop lite vuxenpoäng och for in till coop och handlade. Fortsatte sedan i questen att bli vuxen med att laga och äta smördegs inbakad entrecot med pepparsårs, och ananaspaj, medan No strings Attached rullade i bakgrunden. Diskade sedan. Vuxet!

Så nu har jag officiellt tagit på mig titeln Vuxen. Men så kunde vi ju inte ha de så skrattade tills vi grät men spyan i halsen till Jackass 3 och fortsatte sedan med att lära Pikachu Thundershock.


Idag skottade jag mig ut ur idet och tog mig hemåt efter att, snäll som jag är, sett till att ananaspajen inte blev kvar och började ruttna. Fick mat, vilket bara var betalning för att jag skulle göra blåbärspaj. Den pajen skulle inte se ut så. Men den var god att äta. Sköljde ned den med det nya avsnittet av My little Pony: Friendship is Magic....



 Beställde pärlor och såg "Crazy stupid Love". Han är ful den där Ryan Gosling ^^
Hade även ett väldigt vuxet samtal med Charlie.

Oh Oh!!! På fredag 16/3 har Underworld 4 premiär. Varma chips sa jag! Neeee för filmen visas bara i Piteå och där har de slutat med sådant för att ta in en mer smaklös variant. Så får vänta ända till näst nästa fredag 23/3 och The Hunger Games för att få mina chips. Stackars mig.....



Imorgon blir det att följa med till Måttsund för att åka slalom, vilket var sjukt länge sedan. Kanske även lånar lillebrors snowboard och ser om jag kan göra mig en karriär inom det. Och tar jag mig inte upp för liften så blir det längdskidor. Och om jag fortfarande har alla 206 ben kvar i kroppen så blir det sedan Piteå och skydda näsan från att bli bruten eller om jag har tur så kanske jag bara blir strypt ^^


Pedobear

Leafeon (Pokemon)



Äh förutom att jag just nu inte har ett fast jobb, några *host* tusen i studieskulder och för tillfället inte har en bil (igen) så tycker jag det är helt ok att inte vara "vuxen", finns för många spel jag inte hunnit varva än, så hur skulle jag hinna? 

Se fram emot imorgon: Nytt avsnitt av The Walking Dead!

Inga kommentarer: