fredag, november 05, 2010

Fredag ?

Vet inte hur många rapporter jag skrivit nu. Men har ändå 2 kvar. och det förutsätter att jag inte måste skriva om de andra så. Sitter nu nästintill ensam i huset då mamma är i Göteborg över helgen. Så frågan är om man kommer sitta här ensam, få sällskap av Krickan eller om jag har tur, kan ta med hunden till Krickan.
Nee nu ska jag och duscha och försöka få bort mossan som börjat växa efter 4 dagar i hundkläder.


______________________________________

Trotts att man stigit upp 5 är jag inte det minsta trött. Sitter nu hos Krickan och ska se nån film, då Krickan slocknat för ett tag sedan, men det är nog sånt som händer om man jobbar från 5 till 5.
Har tagit med hunden till Krickan och inte han heller är mkt till sällskap då han sover på mattan framför tv:n. Brukar ju aldrig sova borta med honom, men har gått bra hittills. Men jag kan ju bara gissa vilken tid han ska ha upp mig för att gå ut och pissa.
Nee nu blir det filmtittande.

Inga kommentarer: