måndag, november 15, 2010

Lååånga föreläsningar och mkt slisk

Så nu är man äntligen hemma efter att ha varit i Umeå sedan Onsdag kväll.
Varit kursträff i Tropisk ekologi från torsdag till söndag, så jag har bott hos Niki från onsdag kväll till söndagmorgon.
Har verkligen varit jobbigt att sitta på heldags föreläsningar från 9 till 5 när man inte haft föreläsningar på hur länge som helst.
Men har varit väldigt kul att träffa Niki. Hunnit med att se Scott Pilgrim VS. The World på bio.


Hade inte så bra handling, eller kanske lite skum handling, men var frän att se och väldigt rolig. Plus att Michael Cera är så söt.
Blev sen att se Youth in Revolt, How to train your Dragon och Year one.

Känns verkligen som om det var ett genomgående Michael Cera tema på filmerna vi såg. Youth in revolt var oxå lite skum, men underhållande och Year one hade också sina roliga stunder. Men det roligaste är att i alla dessa tre filmer går det som ut på att Cera antingen ska bli av med oskulden eller få ligga. Djupt mkt Djupt.

Vi ska heller inte tala om hur mkt slisk jag ätit i helgen. En Baked Alaska, en påse lösgodis som vi enkom tog en buss till godishuset för att köpa och en varmachips. Plus pizzan vi gjorde på lördan.
Nee har helt klart varit en riktigt nyttig helg. Men har varit mkt trevligt, så det är huvudsaken.
Har riktigt kommit in i att bo med Niki och att äta mat som itne är vidbränd:P Känns lite tomt:P

Kom iaf hem på söndag kväll, nee vänta blev först kören direkt efter att jag klivit av bussen och sedan hem. Han slänga i mig en kebab och sedan kom Krickan.
Jag och mamma hade köpt honom ett PS3, så gissa om han blev förvånad. Känn ingen press i fortsättningen:P
Blev sedan att fara hem till honom. Inte så mkt mer.
Nee nu ska jag röjja undan lite från golvet så att det är STRÅLANDE rent när mamma kommer hem

Inga kommentarer: