torsdag, november 18, 2010

The Deathly Hollows

Gillar när man läser filmrecensioner som säger att filmen nog är mest tilltalande för småbarn och så sitter man sen och drägglar, trotts att man är 21. Sett Harry Potter and the deathly hallows med mamma idag. Tyckte klart att det var den bästa filmen hittills ( hoppas att den sista ska vara bäst) kan ha något att göra med att filmen har växt ikapp mig och att alla repliker inte känns töntiga. Ville faktiskt inte gå och gömma mig en ända gång i jämförelse när man ser Twilight filmerna och man bara vill spy när de öppnar munnen.
Så mkt bra film, men kanske ändå bara för Harry Potter fans.




Innan det blev det att gå en snabbis på stan, var 50% på Bikbok då det var nyöppnat så blev 2 tröjjor, sprang även över till Clas Ohlssons för att köpa lite mer färg. Lyckades även spana in Hansen på Dagoberts av alla ställen.

Hmm annars då, jo fick ett paket i brevlådan av Bokus idag. det ändå problemet är att jag avbeställde det för en vecka sedan. Men det är ju alltid trevligt, så blir att ringa ett samtal img.
HAr även spanat lite på potentiella sjukdomar i Thailand, funderar fortfarande på om det blir Twinrix eller bara Hepatit A. Men verkar dock som om bara man håller sig i civilisationen så slipper man malaria iaf. Så blir inget tältsovning i den djupa vilda djungeln. Attans.

Nu ska jag gå och göra det jag gör bäst och något jag fått ärva av min pappa.
Thjaoh

Inga kommentarer: